Selasa, 6 Ogos 2013

Semarak Ramadhan 1434/2013 , Ramdahan ke 28 ..mlm 29 (selsa mlm Rabu 6 Ogos 2013)

Sedar tak sedar ..telah 28 hari kita berada di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini..mlm ni merupakan mlm ke 29 Ramadhan 1434 bersamaan 6 Ogos 2013 hari selasa mlm rabu..mlm inii..merupakan mlm terakhir tarawih pada tahun ini..Adakah tahun hadapan kita masih berpeluang untuk meimarakan mlm2 Ramadhan..Insya Allah.. Aaminn..




 Merakam kan detik2 solat tarawiih ..setelah sy selesai melakukan 8 tarawih dan 3 witir..baru laa operasi sy ini sy laksanakan..itu mengabadikan detik dan event ini...agak ramai dari mlm2 sebelumnya..  Jemaah ini dgn kyusuk melaksakan tarawih sebyk 20 rakant..Alhamdulillahh...

sedikit saja gambar pada mlm ni...adaa lgi..letihh nk transfer ..ok laa perlukan masa tuk sy beristirehat..agak letih kebelakangan ini..dgn beban tugas dll..ok..selamat beribadat ya kekwnn..semuga dgn cara ini ..kita mendapat mencari ketengan dlm diri..dgn memperbykkan usaha mendekatkan diri pada Nya.. 

Pada sy..tidak mengapa jika kita menjadi insan biasa2 ..asalkan kita ini..menjadi insan biasa2 yg memanfaat kan peluang kehidupan yg singkat ini..dgn memperbykan ibadat pada Nya..biar sedikit tetapi Istiqomah..Insya Allah Aaminn..

Tiada ulasan: