Rabu, 10 November 2010

Feel Gooddd....

Alhamdullilah Aminnn..

Shukuran Jazilannnn...Rezeki dari Allah...Aminnn..aminnn...
Dlm hati berdetik satu masa kemarinnn...lihat tudung yg sgt2 chantikkk...c'fon tri- layer..ada batu2 di atasnya (awningnyaa...) ada batu2 juga di sekitar permukaan tudungnyaa..Hatii berdetikk..chantikknyaa...tggk harganya berapaaaa...Adoiiiiii....hati berkataaa....mahalnyaaa...tapii chantikkkk sgt2..tudung yg melepasi dadaaa...w/pn c'fon tapii tidak jarangg..sbb dia 3 layerr..

Hurmmm...hatii berkata lagikkk...chantikknyeeeeeeeeeeeeee...sukaaanyaaaa..arituu beli yg dable layer sjaa..dgn kwnn...tggk kat Angsana 3 layerr tu chantikk sgt2..tapii hargaaa ...mula laa set mindaa..programm mindaa..."Aku Nak Tudung ituu....Aku Nakkkk...aku tak kira ..aku nak.. nak...nak... nakkkkkkk..jugaaaa...tak kisahhh bila aku leh dptt..."

Alhamdulilahhh aminnnn...Allah maha kayaa...Allah dengar jeritan batinn akuu..nakkk sgt2 tudung tuee..Dasarrr mataaa Duitan aku nihhhh...:-(..


tapiii..
Alhamdulilahhhh..Terima Kasihh Allahhh..terima kasihh Allahhh...hari ini..aku dpt tudung tuee..
aku pakai pnnn tudungg ituuu...tapiii
dgn harga yg jauhh lebihh murah dari harga di Angsanaaa...
Alhamdulilahh aminn...harga yg mampu aku beliii...Syukran2...amin2 ya-Allahhh...

Sahabatt baikk aku call.."tudung yg koo igau2 tueeeeee..aku adaaa nihhhhh...meh ar sini amekkk..karang aku amekk ko melepasss....nak ke tak nakkkk..mehhh.. mehh..mehh c nii..aku tugggu ko lepas balik kerjaaa...tak lupakan jalan p umah akuukannnn.., aku tunggu koo ...."

He he he he he..sukaanyaaa akuu..dpt tudung tuee..balik keje apa lagii terusss p umah diaa...dia pulakkk tak adaa...tanya mak dia..maana dia p ni makcikk...sya tunggu laaa kejap yee..he he he he..

tunggu 30 minitt baru dia balikk..dia senyumm jerr...sambil ckp.."Aku tahuu koo mmgg tghhh kemarukk knnn..so ..........aku tunjukan kat ko duluu laaa..aku tak masukn pn dlm fb aku..sukee laa tuhhhh...he he he he..."

mekacihh sahabatt yg tukang perabihh duit akuuuuuu....terima kasihh yeee..sbb merealisasikan impian aku nk kn tudung itu...:-)



nge nge nge ngeeee...post kali nii tak der citer lain ekk..citer pasal tudung tu jeee..yerlaa tudung baruu...asik citer jerr laaa..mulaa laa perasan mcm tuan puteri lagiiiikkk pakai tudung berlayer2 ..c'fon lak tuhh..adehh...
tak pee laa bukn selalu beli tudungg..dlm sebulan dua kali jerrr...nge nge nge nge ngeee....:-P

Tiada ulasan: