Isnin, 1 November 2010

Tarikh Arini 011110..chantikkk..

Tarikh arini klu nk di ikutkan tak ada apa2 yg istimewanya..mcm biasa jeww..bangun pagii..guling2 tunggu azan subuhh..mandi..dan solatt..pastu siap2 p kerjaa..he he he he hee..mcm tu aa selalunyaa...

Cumaa tarikh arini agak chantikk..01-11-2010..hari Isnin..arini kai baju biasa jeee..baju lama kurung johor kuningg..bajuu lamaa..dah lusuhh pnnn...tapiii...ada yg istimewaa he he he he..kai tudung ..yg c'fon 2 layerr..warna  kuning creamm...sama dgn kaler bunga bajuu..baju burukk tudungg jer baruu..baru dpt smlm..dari kwn he he he..siap ada batu di awninggnyaa...seakan tiara..chifon yg lembutt..hehehe mulaaa laa nk perasannn nii...perasann mcm putrii..putrii angplokk....(apa tuhh..hurmm entahhh..kai taip jer nihhh...nge nge nge nge ngeeee...)

Tapii sukaa laa tudung c'fon nii..lembutt jeww..bila sampai opiss..ramai kwn tanya..chantik tudungg..baju jerr burukkk weeekkk...Ishhh..dlm hati ckp..sib baik aku kai bajuuu..klu takkkk...haaaaa..haaaa...Aku jugak yg maluuu...hu hu hu hu hu...tak sanggupp...

tadi kwn tanya beli tudung harga berapa..mesti mahall..sbb dua layer...sbb dia dia kata kat Angsana harga dia RM 150/pc..Haaaaaa...Makk Aiiiii...mahal bangattt....aku tak pakai tudung mahal2 spt itu..aku beli kat kwn jerr..harga tak sampai pn RM 50..Pic kat atas tu bukan laa tudung yg aku beli..tapi lebih kurang spt itu laa..cuma yg aku  punyer  kaler dia lagi soft..dan ada batu2 di awning nya..seakan tiara...(eeeeeeeeeee acannnn...) lepas tu dia kataa...tudung c'fon yg 3 layer pulak RM 200..wooooo wo woooooo..itu sudah lebihhhh..itu sudah harga mak datinnn...kita nii org2 biasa jee..pakai jer laa yg biasa2 jeee..knnnnnnnnnnn...sib baikk ada kwn jual tudungg...tapii tu lahhh..tiap kali dtg tudung baruu..mesti dia mesj...Aku ada tudung baruuu..kooo tak nkk keee..adehhhhhh...

Tapiiii tarikh arini.... 011110 bukn nk citer pasal tudung aku  nihh..dan bukan nk citer pasal keperasanann aku yg mcm Tuan Putri nii...tapiiiii...aku nii nk cuba mendesplinkan diri laaaa...adehhh..mengarut2 jer ceritaaa..tudunggg laa..putri laaa..apa laa..ada2 jeee knnnn..mengarut2 laa tuhh...hu hu hu..

Tapi apa yg istimewanya arini ini...Biarlah Rahsiaa..he he he he..cuma ia satu perjanjian pada diri...Insya-allah Aminn...pada sesiapa yg terbaca nokta Inpirasi Hati..tolong doakan saya yeee..tercapai segala hajat dan hasrat di hati sya ini..sya berkerja keras tuk merealisasikan impian sy ini..doakan kejayaan syaa...Insya-Allah Aminnn...:-)   

Tiada ulasan: