Selasa, 30 Ogos 2011

...I loikeeeee da Photo...( himpunan1 shawal 1432 H)


Foto kanak2 lelaki tengah khyusuk berdoa..sgt cute..
dan mententeramkan jiwa saya memandangnya..
sejuk mata memandang..
comell kannn ekk ....
i loikeeeee..
:-D

Sangat terharuuu..melihat foto ini..
insan sekecil ini begitu khusyuk dan tawaduk
didalam solatnya..
tidak pasti dia tahu ke tidak apa yg dibacanya..
tapii..
perlakuan kedua ibu dan ayahnya
menjadi ikutan..
Alhamdullilah Ameenn... 


Hi hi hi hi hi..
baby sekecil ini hanya
meniru apa yg org dewasa lakukan..
mereka tidak ingat apa yg kita katakan kepadanya..
tetapii...
mereka meniru apa yang mereka lihat..
cukupp indahh gambar ini..
cutee...
:-)


Cukupp comell dan
indah gambar baby ini..
:-)


tidak tahu mengapa..
setiap kali melihat foto2 spt
ini..
hati saya menjadi sayuu
dan
terharuu..
Masya- Allahh..Indahnya..
alangkah indahnya..jika
kanak2 ini akan terus kekal spt ini
 sehingga dewasanya..
sentiasa menjadi anak yg soleh..
Insya-Allah..
Ameen..


Subhanallah..
cukupp indah...
cukupp sejukk mata memandangg..
dan sgt2 mempersonakan hati sayaa..
:-)


Sungguhh..sungguhh sejuk mata saya
memandang foto ini..
kanak2 ini..bersama2 belajar
sesama sendiri membaca
Al-Quran di dalam Mesjid..
alangkah indahhnyeee...
hrmmm...
semestinyaa..
ibu bapa kanak2 ini
merasa aamat gembira ...
Alhamdulillah Aminn..
saya turutt tumpang
happy..
:-)


Sesungguhnyaa...
saya sgt2..suka
melihat foto ini..
sgt2. comell...
entah laa..saya suka melihat
baby lelaki yg spt
ini..cukup sejuk mata dan hati sy...
hurmmm
:-)



Sejujurnyaaa...
dan
seikhlas2nya..
saya hampir2 menitiskan air mata
melihat foto inii..
begitu kanak2 ini..
berlarii ..
utk tidak ketinggalan bersama2
menunaikan solat bersama2
dgn yang lain..
meskipun
dia tidak boleh lagi
mencukupkan saf bersama2 orang2 dewasa...
Sungguhh terharuuu...



Kanak2 ini..
sungguhh membuatkan saya terharu..
mengambil permainanya sebagai makmum..
Ya-Allahhhh...
sanggat2 sweett kan ekkk...
:-)
dan
dia sebagai Imam...
mesti ibu dan ayahnya
selalu berjamaah bersama ketika solatnya..
dan
dia, telah terbiasa spt itu..
Alangkah indahnyaa..



kanak2...
umpama sehelai kain putihh bersihh..
terpulang pada ibu dan ayah
utk mencorakkanya...
Insya-Allah Aminn...
:-)



Tiada ulasan: