Jumaat, 11 Februari 2011

Rahsia kucupan Lelaki :-O

Apakah tanda di sebalik kucupan suami atau pasangan anda? Tahukah anda di sebaliknya ada tersirat rahsia? Ya!!.. Apakah rahsia tersebut ekkk...jeng jeng jeng jenggggggg..jika kita melihat pada sebuah kucupan yg diberikan kepada sorg kanak2 kecil yg comel, ia boleh dilihat sebagai tanda kasih dan minat terhadap si kecil itu..ia merupakan tanda syg dan perihatin terhadap insan kecil itu..Tetapi jika ada pasangan lelaki mengucupi wanita..apakah rahsia disebaliknya ?.

Sesungguhnya kucupan atau ciuman seorg pasangan lelaki terhadap pasangan wanitnya itu terselit rahsia yg perlu diungkapi dan difahami persiratannya. Ia mempunyai makna2 tertentu dan kita akan seronok apabila benar2 dpt menyingkapnya. Ia memudahkan anda utk memahami sikap si dia. Kucupan pada bahagian2 tertentu di tubuh wanita mempunyai rahsia yg berbeza lagi tersendiri...

Kucupan pada Tangan
Jika seorg lelaki mencium belakang tgn anda, itu tandanya sidia menyanjung dan menghormati anda. Lelaki atau sesiapa sahaja yg bersopan akan mengucup org yg dihoramti dan disanjunginya pada bahagian belakang tgn org berkenaan. Ini selalunya kita lakukan pada kedua ibu dan ayah kita..tapiii jarang berlaku seorg lelaki mengucup tangan pasangan wanitanya, apatah lagi seorg suami kpd isterinya. Jika berlaku juga demikan, itu menandakan si lelaki berkenaan benar2 menyanjungi dan menghormati wanita tersebut sebagai seorg yg istimewa dlm hidupnya.

Ciuman di Dahi
Selalu juga kita saksikan sorg lelaki mencium pasangan wanitanya di dahi. Apakah tandanya? jika anda pernah dihadiahkan sebuah kucupan di dahi itu tandanya si dia begitu syg terhadap anda. dan kasihnya begitu kudus..anda dpt berasakan geteran kasihnya pada anda begitu syahdu.

Kucupan Sayang
Jika pasangan anda mengucup anda di pipi, itu tandanya si dia syg pada anda. Malah juga anda sedang marah dan dia tiba2 mencium pipi anda, itu maknanya dia tetap syg pada anda w/pun apa terjadi. Malah kucupan di pipi sering dihadiahkan oleh suami pd. isteri dlm suasana gurau senda dan ceria. Begitu jugaa pabila suami baru pulang dari kerja atau berjalan jauh, satu kucupan dipipi menandakan dia sygkn anda, rindukan anda dan cintanya pada anda terus bersemi.

Kucupan Cinta
Saat anda sedang berdiri, tetiba suami anda dtg sambil memegang kedua pangkal lengan anda. Lalu anda dan dia saling berhadapan sehingga wajah anda bertembung dgn wajahnya. Lalu sebuah kucupan singgah kepipi anda. ini menunjukan betapa pasangan anda mencintai anda bahkan kian hangat sehangat kucpan g hinggap.

Kucupan Lutut
Hah!! Betapalah lelaki ini telah rebah ke kaki anda. Benar, jika anda terjumpa lelaki yg sanggup mencium lutut anda, biarpun masih beralaskan pakaian, itu tananya sudah teruk benar minatnya terhadap anda.

Ciuman dihujung jari
Ia amat jarang dilakukan oleh kebanyakan dari kita melainkan dlm sesetangah budaya dan adat resam India. Jika ada juga lelaki luar melakukanya, ia kira sudah luar biasa. Perlakuan ciuman di hujung kaki yg bukan kerana adat, itu petanda si lelaki berkenaan sudah terlalu merendahkan diri dan terlampau memuja anda. Anda boleh menganggap si dia boleh diperlakukan apa sja oleh anda tapi tengoklah juga. Lelaki pandai berlakon dan mungkin dia cuma melakonkan saja utk mendapat perhatian anda sedang hakikatnya tidak boleh diperlakukan sperti yg anda tafsirkan. Apa pun kucupansedemikan tidak seharusnya dilakukan. Pastikan pencium anda adalah di tanggung halal ya...

Tiada ulasan: